Din indkøbskurv er tom

Shop efter Kategorier

Allerede oprettet Bruger

Husk log ind

Dankort, Visa/Dankort VISA Electron MasterCard VISA JCB American Express eDankort Maestro

Forum

om pca 635 rd

I alt 2 Besvarelser.

Oprettet d. 02/12 2009 kl. 11:46 af rene Svar  Tip en ven
om pca 635 rd
Nu har jeg fået købt dem, og jeg må sige at de spiller fuldstædig for vildt godt. Det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort. Lige som Picasso var noget specielt inden for malerverdenen er Torben fra Freguence det inde for lyd - basta! Jeg er 100% sikker på at lige meget hvad du køber ved Torben, så får du god lyd, kvalitet for pengene, og servicen er fuldstændig i top. Og jeg vil lige sige til andre at inden i skal købe højtalere, så tag et smut forbi Torben. Jeg er sikker på at du får bedre lyd for pengene.

Oprettet d. 03/12 2009 kl. 11:15 af Torben
SV.: om pca 635 rd
- Tak for de pæne ord; men du skal dog være glad for du ikke har set mig male:)

Oprettet d. 04/12 2009 kl. 09:00 af rene
SV.: SV.: om pca 635 rd
det var så lidt torben jeg vil lige sige at jeg har en meget bred musik smag så jeg har hørt ny og gammel musik og pop dance rock tekno hip hop osv og de kan spille det hele jeg vil dog sige til tekno skal man dog have et stort rum eller noget under højtaleren for bassen gik meget i gulvet her men mit hus står så os til en komplet istandsætning så jeg glæder mig til jeg får min kælder lavet hvor jeg får mit eget musik/bio rum